Aktualizace Alpha 65
Systém Lanovky:
Do hry byl přidán nový způsob dálkové přepravy. Schopný překonávat náročný nebo nepřístupný terén, zavěšen vysoko nad mnoha hrozbami na zemské úrovni.

Systém lanovky propojí dvě oddělené základny (nebo stejnou základnu) a vyžaduje, aby hráč postavil stanoviště lanovky na každém konci požadované trasy, a poté je spojil ocelovým lanem.
Stanoviště Lanovky:
Stanoviště lanovky lze vyrobit na soustruhu. Pamatujte, že jsou třeba dvě stanoviště pro vytvoření propojené trasy.


Stanoviště zabírá stejný prostor jako základna/podlaha/strop a musí být v dosahu BCU nebo prodlužovače dosahu pro připojení k základnímu energetickému systému.

Po umístění přístup k terminálu stanoviště zobrazí seznam všech sousedních stanovišť ve 500metrovém okolí. Zobrazí se pouze stanoviště nacházející se na přátelských základnách. Zde můžete propojit stanoviště na úkor ocelového lana a energie.
Zobrazení Radiusu Stanoviště na Mapě:
Pro usnadnění plánování staveb obsahuje terminál stanoviště tlačítko, které odhalí dosah připojení stanoviště v pohledu na mapu.

Dosah se zobrazí jako modrý koule. Poznámka: koule dosahu se nezobrazí pod krycí mapou, takže bude třeba mapu prozkoumat, abyste mohli vidět kouli v jakékoli oblasti.

Identifikace Stanovišť na Mapě:
S mnoha stanovišti může seznam stanovišť začít být přeplněný a matoucí při hledání požadovaného stanoviště.

Pro usnadnění slouží tlačítko vedle každého stanoviště v seznamu, které přepne na pohled mapy a umístí dočasný maják.

Lanovka:
Také vyrobeno na soustruhu. Lanovky se staví jako běžné stavitelné objekty a musí být nasazeny na stanoviště, které je aktuálně připojeno k jinému stanovišti.

Musí být připojeno ocelové lano mezi dvěma stanovišti, aby bylo možné lanovku umístit.

Válečky lanovky jsou plně animované a budou aktualizovány podle rychlosti a směru.

Na obou stranách lanovky jsou tlačítka, která se používají pro spuštění lanovky k protilehlému stanovišti.

Každým spuštěním se lanovka odpojí od základny, na které je aktuálně zakotvena, a odebere část energie. Množství energie závisí na vzdálenosti cesty. Pokud není dostatek energie, lanovka se nepohne.

Lanovka se dá odpojit prostřednictvím jednoho z terminálů, ke kterým je připojena. Zde můžete také odpojit lano. Dostanete zpět 100 % lana, ale energie vynaložená na připojení lana se nevrátí.
Pistole Red 9:
Do hry byla konečně přidána nová pistole ráže 9 mm. Vyrobitelná na pracovním stole, tato pistole způsobuje mírně vyšší poškození než standardní pistole a nabízí vyšší základní kapacitu nábojů 10 ran (kterou lze vylepšit, až na maximum 18).

Za těmito výhodami je delší doba nabíjení. Tento styl pistole mám rád ve spoustě dalších her, takže jsem nadšený, že jsem ho mohl přidat do arzenálu.

Na animacích a zvukovém designu jsem tvrdě pracoval, abych zajistil, že bude použití zbraně uspokojivé. K dispozici jsou 3 nové vzhledy (viz níže).
Ocelové Lano:
Ocelové lano je potřeba k propojení dvou stanovišť lanovky. Je vyrobeno na soustruhu. Délka lana závisí na vzdálenosti mezi stanovišti.

Může být nákladné na železné úlomky v závislosti na tom, jak ambiciózní je váš systém lanovky.
Kmeny na zemi:
Mnoho hráčů se ptalo na způsoby, jak snížit nároky na těžbu dřeva. V reakci na to, jsem přidal kmeny, které se budou objevovat po světě a které lze jednoduše sebrat.

Myslím, že to hráčům na začátku hry pomůže, kde je dřevo tak důležité pro založení základny. Myslím, že také přidávají pěkný dekorativní efekt do prostředí divočiny. Během zimních měsíců budou navíc akumulovat sníh. Během zimy jich bude o něco méně (stejně jako u mnoha dalších zdrojů).

Mohu upravit jejich množství po získání více zpětné vazby od hráčů. Doba obnovení je nyní poměrně dlouhá, ale stále si myslím, že by bylo vhodné ji jemně doladit.
Pohyb zbraně a přesnost zaměřování/šílené střelby:
Udělal jsem několik poměrně velkých změn v chování zbraní. Dříve nebyl žádný rozdíl v přesnosti mezi střelbou bez zaměření a střelbou se zaměřením, a nebyl ani žádný pohyb zbraně. Abych vyrovnal přílišnou přesnost zbraní, přidal jsem malou náhodnou rozptylovou chybu. To znamenalo náhodnou šanci na selhání, bez ohledu na dovednosti hráče. To nebylo ideální.

S novou aktualizací jsou nyní zbraně při zaměření na 100% přesné. Hráči však musí zvládnout jemný pohyb zbraně. V podstatě nahrazuji náhodné chyby dovednostmi, a myslím, že je to mnohem spravedlivější systém pro hráče.
Také střelba bez zaměření je nyní logicky méně přesná, což eliminuje zneužívání křížového zaměřovače monitoru.
Tip: Klečení sníží pohyb zbraně při zaměření.
Nové záblesky, výstřely a prázdné nábojnice:
Téměř všechny zbraně nyní mají nové a aktualizované efekty výbuchu u hlavně. Navíc nyní můžete vidět, jak vyletí a otočí se nábojnice mezi výstřely nebo při přebíjení.

Jsou také přidány zvuky nábojnic/shellů, které narážejí na podlahu. Tyto zvuky závisí na povrchu, na který naráží. Je to malý detail, ale myslím, že to přidává hodně k celkovému zážitku.

Skleněný trojúhelníkový strop:
Podle několika hráčů požadováno.

Skleněná Stěna (křivá/šikmá/otočená):
Přidá více flexibility zajímavým základním designům.

Nový úspěch Red 9:
Aktualizoval jsem úspěchy, aby zahrnovaly služební hvězdu pro Red 9 (dosáhnout 100 zabití na velké zvěři nebo lidských/pronásledovatelích).

Zvýšení výroby hmotné fabricátor:
Hmotný fabricátor nyní produkuje o 50% více hmoty, a to bez zvýšení nákladů na energii. To by mělo znatelně zlepšit rychlost postupu hráčů.

Náklady na stavbu vozidel sníženy:
Náklady na energii při stavbě vozidla byly sníženy ze 10 na 6 energie za sekundu.

Mnoho snížených nákladů na řemeslné recepty:
- Náklady na vaření, smažení a pečení byly výrazně sníženy.
- Pokročilé mechanické díly.
- Lever Action Rifle.
- Recurve Bow.
- Double Barrel Shotgun.
- Pásy na výtah (sníženy o 50%).

Opraveno uložení hry během lezení:
Jak někteří nešťastní hráči mohli zjistit, dříve, pokud se uložila hra během lezení, obnovení této uložené hry by způsobilo pád z útesu.

Nyní mám řešení, které obnoví hráče na místo, kde byli před začátkem lezení. Už žádné smrti při lezení.
Hnutí zvířat/pronásledovatelů/hráčů hladce pro síťové hry:
Dříve to bylo velmi trhavé a rušivé. Nyní je to hladce interpolované pro klienty síťových her a vypadá to mnohem lépe.
Skiny Red 9:
Najdete je na Subsistence Steam Item Store. Děkuji moc všem, kteří i nadále podporují hru prostřednictvím skinů ve hře. Moc si toho vážím! 🙏
Nickel Plated with Black Grip:Stránka obchodu s předměty

Black Camo and Gold Trim:Stránka obchodu s předměty

Predator:Stránka obchodu s předměty

Další důležité změny:
- Opraven problém, kdy se někdy nezobrazovaly ikony ve menu ovládacích vazeb.
- Opraven problém, kdy krabičky dočasně mizely při vaření.
- Opraveny některé exploity, kdy hráči mohli krást ze zabezpečených základen v multiplayeru.
- Opravený diagram ovladače Steam Deck, který se dříve nezobrazoval správně (ukazoval generický diagram).

- Opraveno opakované přehrávání zvuku přepínání zbraní pro klienty síťových her.
- Opraveno, že animace dobíjení zbraní se často nehrávala u lovců a ostatních hráčů pro klienty síťových her.
- Opraveno, že lovci nemohli rybařit na dedikovaných serverech. Tuto chybu si nikdo nikdy nehlásil, ale lovci nikdy na dedikovaných serverech skutečně nehodili prut. Jen k vodě došli s prutem a pak se vrátili zpět.
- Opraveno, že animace rozdrcení medvědem se nehrávala u klientů síťových her.
GeForce Now?
Rád bych, aby byla podpořena hra Subsistence na GeForce Now. Avšak myslím, že je to manuální výběrový proces na základě vyjádření zájmu uživatelů. Pokud byste chtěli podpořit snahu o zařazení Subsistence, můžete hlasovat nebo komentovat tento thread, nebo poslat žádost přímo přes platformu GeForce Now. 🙏
Doufám, že si všichni užijete skvělé Vánoce s rodinou/přáteli/láskou. Moc děkuji za veškerou podporu. 🙏 Sledujte další aktualizace v budoucnosti.